onsdag 15 april 2009

Våryra!

En liten snabb uppdatering så ni inte tror att vi har gått under jorden!

Träningen pågår för fullt. Lydnadsklass debuten är nära anstående för Bellis. Lite stadga på platsen bara så ska det gå vägen. I går körde vi ställandet och allerta starter vid fot. Hon har sånt focus på mig så hon inte ens märkte den ystra shäfervalpen som passerade ett par meter ifrån. Härlig bubbla.
Agilityn går strålande och tillochmed matte tror på en tävlingsdebut i sommar. Bellis är övertygad redan!



Här har vi besök av Sandras hundar. Sandra och Isabelle var också med. Trevlig eftermiddag i solen.

Eyen tränar vi för fullt på att få bort plogen i fria följet. Han svarar bra på belöning på utsidan. Kvicktänkt kille.
Grattis till Nathalie och kennel The Look för tillökningen!


2 kommentarer:

  1. Hej,
    tack för hälsningen:-) kul att kika in här och se vad brorsan har för sig. kram Jeanette & syster Enya.

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg med fina hundar. Underbar BC!!! Jag är kääär ;) Härligt att tävlingsdebuten är nära. Jag tror inte att jag någonsin kommer våga mig ut på tävling :-)

    SvaraRadera